Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

η εγχείρηση



αόρατο νυστέρι μπήγεται στη σάρκα μου
αόρατο χέρι χειρουργεί τα κόκκαλα μου,τις αρθρώσεις
τις δένει πιο σφιχτά με βίδες ασημένιων συγκινήσεων
χειρουργεί τους οφθαλμούς μου,κολλάει πάνω τους φακούς όπου διαθλώνται τα όνειρα

χωρίς το αόρατο νυστέρι
χωρίς μια τέτοια εγχείρηση πριν δεκαπέντε χρόνια
θα κούτσαινα ακόμα στο δρόμο
θα κούτσαινα κι όλο θα σκόνταφτα στο μαύρο
πάνω στο μαύρο των καιρών
κι ούτε που θα βλεπα πως ο,τι και να γίνεται η γη γυρίζει
και γυρίζει

το ουράνιο τόξο πια έχει δεκατέσσερα χρώματα
το ηλιοβασίλεμα εικοσιδύο
κι οι ίσκιοι είναι οι χειρονομίες των  άστρων που δε φαίνονται,
με γυμνωμένο μάτι

χωρίς το αόρατο νυστέρι που μου έσκισε τη λάσπη
πρόσθεσε στους αρμούς μου βίδες από ρίγη
και τοποθέτησε στους οφθαλμούς μου ίριδες ανατριχίλας
χωρίς την Ποίηση με λίγα λόγια
σε τούτη τη ζωή τουλάχιστον
θα αργοπέθαινα ασυγκίνητος κι ανέπαφος.

Επιστρέφω από το χειρουργείο χρόνια μετά
στο δωμάτιο μου
φτιάχνω καφέ
κι ακόμα κι ο καφές ακούω πώς γουργουρίζει στο μπρίκι
μπροστά σε τόση ομορφιά
Ύστερα,γυρίζω το διακόπτη να σβησω το φως
μα το αόρατο φως εκεί μελιχρό  επιμένει.
Χρώμα,άρωμα,χειρονομία,επιστροφή,ζωή
ψέμμα αληθινο μες σε αλήθεια ψεύτικηραγματικότητα,ηδονή

Η Ποίηση είναι μια αναγκαία   εγχείρηση των αισθήσεων
αν θελει κανεις να πεθαίνει ανθρώπινα.
-συγκίνηση.

-επαφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου