Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Λάθηρα

----------------------------------------------------------------
Δειλινώ την καρδιά μου απόψε
να γιομίσει αστέρια το στήθος μου

Δειλινώ τον εαυτό μου απόψε
και αστικώ τα Σάββατα.
Τις Κυριακές χαραμίζω το σούρουπο
-- το ξεγελάω-με δυό παραπάνω αναπνοές
καθώς εσυ πάντοτε έκρουες 
Βέλη είναι οι λέξεις να καρφώνονται οι ανάσες  ρε,
προτού λίγο προτού τις πάρουν τα φιλιά του ανέμου
κι ο Σαραντάρης ήξερε πότε γινόταν η ζωή και πότε ξεγινόταν

Υπεραστικώ τον εαυτό μου απόψε
και φυλακίζω τα λάθηρα της γλώσσας
που μου ήρθε ακάλεστη
και ανυπόμονα ερημική
Υπενθυμίζω στα παραδεδομένα λεξικά τι πάει να πει
επίμονα να τα λιθοβολείς με παραάμιλλα της συνειδήσεως και παίγνιο
-- Αγάπη.
και αστικώ τα Σαββατα και υπεραστικώ τον εαυτό μου
σαν για τ αλλου άλλο να μην ολπίζω
Κι όσο για να γιομίσει αστέρια ο ουρανίσκος μου
θα δειλινώ το πιοτό μου
κι όλοεν στα παραάμιλλα τα λεξικά του ανέφιχτου θε να στριφογυρίζω.
Ακάλεστος.

----------------------------
Άννα Βασιλική Παπαδιονυσίου.6/06/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου