Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Επαγγελματικη διαστροφη


κουραστηκα να βαζετε τις λεξεις μου σε εναν καθρεφτη
και να μου υποδεικνυετε την σωστη στιξη κυριε καθηγητα
μ αρεσει να λεω υπερβολες χωρις τα θαυμαστικα να εννοω οτι θα συνεχιζα να τις λεω
χωρις τα αποσιωπητικα
να ξεγελαω τα κομματα με δυο παραπανω αναπνοες
και τις ανω τελειες με τρεις ακομα
ενω δεν ειναι σωστο εσεις θα επιμενετε
και θελω Θελω
τα ερωτηματικα να ειναι ρητορικα και τοσο ανυπαρκτα
οι παυλες να μην υποδεικνυουν φωνες αλλων
αρα να μην μπαινουν καν
τοσο που να μπορουν να ειναι ταυτοχρονα η δικη μου φωνη η δικη σας
και οι φωνες ολων

κουραστηκα να επιμενετε με την στιξη κυριε καθηγητα
και να μου λετε να εχω μετρο στην επικοινωνια
κι οτι ειμαι χειμαρρος
και να μπω σε ορια
εγω θελω ο λογος να παιρνει την στιξη που εχει
καθε φορα και η επομενη αναγνωση
θελω τα ονειρα των αλλων
και οι επιθυμιες να αφηνονται διαπλατες πορτες με αντικλειδια στα ποιηματα
και θελω οι μπατσοι της στιξης που ζουν στην χωρα της παραδοσιακης γραμματικης
να αφησουν τα ποστα τους για λιγο
να αφησουν παραμερα τα γκλοπ της παραδοσιακης συνταξης
και να κανουν ενα διαλειμα για τσιγαρο μαζι μου
κι εγω να τους λεω προκλητικα καμμενα λογοπαιγνια
κατι απειρως πιο κακεντρεχες απο το μπατσοι γουρουνια δολοφονοι
κι αυτοι να μην μπορουν να μου προσαψουν τιποτα παρα

οτι δεν πηρα το πτυχιο μου  στη γλωσσολογια με αριστα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου